Ai Chatbot Empathy je náš první chatbot v sociálních službách, který poskytuje empatickou podporu 24/7 a asistenci návštěvníkům webů a slouží pro lepší orientaci v procesu žádosti o sociální službu.
Náš nový chatbot pro sociální služby je postaven na technologii Generativní Ai s nejmodernějším modelem gpt-4o a napojen na parsování PDF a skenování strukturovaných dat na webu v pravidelných intervalech - proto jsou informace vždy aktuální. Navíc je navržen tak, aby empaticky komunikoval pouze v oblasti sociálních služeb anebo konkrétního domova. Jedná se tak o nejvyspělejší řešení v ČR a v použitelnosti daleko převyšuje často používané řešení v podobě komunikačních stromů a NLP modelů.
Vše je propojeno s naším řešením webových stránek Domovy Online, se kterým je náš chatbot v úzké vazbě, proto je vhodné toto řešení primárně pro naše klienty, kteří již využívají i naše webové stránky.
Hlavní přednosti
- Empatická komunikace
Náš chatbot je navržen tak, aby komunikoval s uživateli s maximální empatií a porozuměním. Umožňuje seniorům a jejich rodinám se lépe zorientovat v přijímacím procesu do zařízení a dokáže odbavit až 90% dotazů, které by jinak musel ředitel nebo personál domova sdělovat telefonicky nebo písemně.
- Nepřetržitá dostupnost
Ai Chatbot Empathy je k dispozici nonstop. Není nutné s každým dotazem telefonovat do domova personálu, který bývá často zahlcen a nemůže se tak věnovat tomu, co by mělo být jejich hlavní náplní práce - jejich expertíze.
- Snadné použití
Uživatelsky přívětivé rozhraní, které je intuitivní a snadno použitelné i pro seniory a osoby s minimálními technologickými zkušenostmi. Widget pro dotazy se zobrazí hned na úvodní stránce, případně i u kontaktního formuláře.
- Personalizovaná podpora:
Náš chatbot je schopen se učit a přizpůsobovat se individuálním potřebám každého domova, poskytuje tak personalizovanou péči a rady pro jejich návštěvy na webu. K dispozici je také pravidelný reporting a konzultace pro případné učení chatbota.